Особиста

БОГДАН СВІТЛАНА ДМИТРІВНА
Вчитель математики І категорії гімназії № 179 міста Києва

ОСВІТА:
1)       Київський національний університет імені Тараса Шевченка, механіко-математичний факультет, 2007 р., спеціальність «математика».
2)       Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010 р., спеціальність «Управління навчальним закладом»
ПЕДАГОГІЧНИЙ СТАЖ РОБОТИ: 
9 років

ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО: 
Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить

Математика як наука є частиною галузі природничих наук. Мистецтво суворого логічного міркування і можливість отримувати цим способом надійних висновків – це уміння, яким має оволодіти кожен учень.
Щоб знайти своє місце у реальному житті випускник сучасного загальноосвітнього закладу має вміти гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях, самостійно та критично мислити, уміти бачити та формувати проблему, знаходити шляхи раціонального її вирішення; усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані в оточуючій його дійсності; бути здатним генерувати нові ідеї, творчо мислити; грамотно працювати з інформацією ; бути комунікабельним, контактним у різних соціальних групах; вміти самостійно працювати над розвитком особистої моральності, інтелекту, культурного рівня.
Такими якостями учень може оволодіти тільки завдяки вчителеві, який найчастіше виступає в ролі організатора всіх видів діяльності учня як компетентний консультант і помічник.
Як вчитель я досягаю цього, використовуючи наступні освітні технології:
1)  Особистісно орієнтоване навчання:
-         Технологія організації групової навчальної діяльності школярів;
-         Проектні технології;
-         Технології колективного творчого навчання;
-         Педагогічна технологія «створення ситуації успіху».
2)  Технологія формування творчого учня, яка орієнтована на особистість.
3)  Ігрові технології навчання;
4)  Технології ситуативного моделювання
5)  Технологія проблемного навчання
6)  Технологія розвитку критичного мислення.
7)  Технології інтерактивного навчання:
-          Робота в парах
-         Робота в малих групах
-         „Мікрофон”
-         Незакінчені речення
-         Ажурна пилка
-         „Мозковий штурм”


Нам, вчителям, часто здається, що ми володіємо ключами від знань і, що саме ми, маємо передати їх дітям, вдало і старанно пояснивши, розтлумачивши. Але життя змінилось так, що школа більше не є монополістом знань і тому необхідно використовуючи сучасні інформаційні технології, йти в ногу з життям, щоб не бути викинутими не узбіччя.
Викладання – це мистецтво, а не ремесло – у цьому самий корінь учительської справи… вічно винаходити, вимагати, удосконалюватися – от єдиний можливий курс сучасного вчителя. (М. А. Рибникова)
Я творча особистість, якій притаманна особистісно-усвідомлена свобода організації педагогічної діяльності не за наказом, а за внутрішнім бажанням і мотивом.
Свій педагогічний шлях скеровую відповідно до трьох основних стратегій:
-       Творіть незважаючи ні на що: з кількістю приходить якість;
-       Плануйте час для творчості;
-       Йдіть туди, де ви почуваєтесь найбільш креативним.
Часто беру на себе відповідальність у виявленні важливих педагогічних проблем, володію здатністю обігнати себе вчорашню, заглянути у майбутнє, відшукати нові творчі повороти і педагогічні знахідки. Намагаюся  бачити дитину не тільки такою, якою вона є, а й якою може стати за сприятливих умов, вселяю в кожну дитину віру у власні сили.
Навчаю дітей спілкуватися, співпрацювати для того, щоб навчити їх вчитися. Основним своїм завданням вважаю не «донести», «пояснити» учням, а організувати спільний пошук розв’язання завдання, вирішення проблеми.
На уроках використовую нестандартні форми і методи навчання. Намагаюсь перетворити кожен урок на урок – мислення, урок – дослідження. За основу спілкування беру доброзичливість і щирість, принциповість і відповідальність, бо саме від цього залежить, чи стане вчитель для учня близькою людиною.
Встановити з дітьми гарні, доброзичливі стосунки, створити колектив, спрямувати процес навчання так, щоб дітям було цікаво вчитися самостійно здобувати знання і радіти своїм здобуткам – одне з основних моїх завдань.
Професія вчителя унікальна, неповторна, життєдайна. Саме він відкриває шкільну епоху, спрямовує невичерпну дитячу енергію через любов, розумну вимогливість.

УЧАСТЬ У КОНКУРСАХ:

НАГОРОДИ:
Грамота управління освіти Голосіївської районної у м. Києві державної адміністрації за сумлінну працю, високу професійну майстерність та за підсумками 2008-2009 навчального року (Київ-2009)

Грамота управління освіти Голосіївської районної у місті Києві державної адміністрації за високі професійні досягнення, творчу активність та за підсумками 2010-2011 навчального року (Київ-2011)

Подяка вчителю СЗШ № 108 м. Києва за творчу активність та з нагоди 8 Березня (Київ - 2012)

Грамота управління освіти Голосіївської районної у місті Києві державної адміністрації за сумлінну творчу працю, високі досягнення в професійній діяльності, за результатами атестації та за підсумками 2013-2014 навчального року (2014)

Грамота гімназії № 179 міста Києва за сумлінну творчу працю, вагомий особистий внесок у справу навчання і виховання обдарованої молоді та з нагоди Дня науки (м. Київ)

Почесна грамота Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації за сумлінну творчу працю, високі досягнення в професійній діяльності, популяризації професії вчителя та перемогу в конкурсі фахової майстерності "Учитель року - 2015" (2015)


Немає коментарів:

Дописати коментар