Новини за 16.02.2016
Новини 11.02.2016
Учні 5-В та 6-Г класу щороку є активними учасниками
Всеукраїнського
етапу міжнародного конкурсу «Кенгуру»
За участь 4 грудня
2015 року ми отримали такі результати, чим дуже пишаємось:
№ з/п
|
Прізвище, ім'я учня
|
Клас
|
Результат
|
1
|
Чорноморець Варвара
|
5-В
|
Добрий
|
2
|
Зайко Артур
|
6-Г
|
Добрий
|
3
|
Марчук Олександр
|
6-Г
|
Добрий
|
4
|
Савлук Людмила
|
6-Г
|
Добрий
|
5
|
Гайова Катерина
|
5-В
|
Учасник
|
6
|
Левченко Дмитро
|
5-В
|
Учасник
|
7
|
Олекса Вікторія
|
5-В
|
Учасник
|
8
|
Романчук Злата
|
5-В
|
Учасник
|
9
|
Чомко Ганна
|
5-В
|
Учасник
|
10
|
Бунтов Дмитро
|
6-Г
|
Учасник
|
11
|
Волошина Дар’я
|
6-Г
|
Учасник
|
12
|
Волошина Софія
|
6-Г
|
Учасник
|
13
|
Горобець Нікіта
|
6-Г
|
Учасник
|
14
|
Ковальчук Іван
|
6-Г
|
Учасник
|
15
|
Мебуке Софія
|
6-Г
|
Учасник
|
16
|
Щелочініна Юлія
|
6-Г
|
Учасник
|
Серед
переможців можеш бути ти!
Запрошую до участі у Міжнародному етапі математичного конкурсу
"Кенгуру". Термін прийому заявок до 12 лютого 2016 року.
http://www.kangaroo.com.ua/
Інформація за 09.02.2016 року:
Успішність учнів
Матеріали уроку за 08.02.2016:
Теоретичний диктант
Практичні завдання
Процес навчання має бути неперервний. На жаль, причини по яким ми відпочиваємо так довго, від нас не залежать.
Я лише щиро сподіваюся, що кожен з Вас здоровий та сповнений енергії.
Є пропозиція трошки попрацювати, щоб зустрітися 8 лютого не з чистого листа.
Протягом січня місяця ми мали розглянути тему "Дробові числа і дії з ними. Враховуючи моє особисте ставлення до доцільності даної теми у даному об'ємі на початку 2семестру, є сподівання на те, що даний матеріал ми опрацюємо дистанційно.
Багато хто з вас уже заглянув у підручник і продивився цей матеріал. Сподіваюсь, більшість пам'ятає, що таке звичайні дроби, які ми вивчали у минулому навчальному році.
Давайте разом пригадаємо.
Навчатися цього тижня будемо:
План
№ з/п
|
Тема
|
1
|
Уявлення про звичайні дроби
|
2
|
Правильні та неправильні дроби. Порівняння дробів
|
3
|
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками
|
4
|
Дроби і ділення натуральних чисел
|
5
|
Мішані числа
|
Після того, як ви ознайомилися з матеріалами мультимедійної презентації, прочитали задані сторінки підручника, пропоную Вам виконати наступні завдання та передати мені для перевірки, уточнень та коментарів (можна передати електронною поштою cameliaaa@bigmir.net, через Viber). Якщо такої можливості немає, то виконуємо всі завдання у чистий зошит та приносимо 8 лютого на урок.
Математика тренує розум, якщо вправа Вам не посильна, звертайтеся за коментарем, а потім спробуйте ще раз....
Я запрошую Вас до першого уроку
"Уявлення про звичайні дроби"
Мета: поглибити та розширити ваші знання про звичайні дроби; сформувати початкові навички розв'язування задач на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу.
Результати: Ви маєте розпізнавати звичайний дріб, дробове число, читати і записувати звичайні дроби, пояснювати правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом, виконувати завдання, у яких передбачено знаходження дробу від числа та числа за його дробом.
Додатково: Координатний промінь
За підручником:
§4,
пункт 25 (стор.198-209)
№ 681, 684, 690, 695,
697, 706, 708
Домашнє завдання до теми "Правильні та неправильні дроби. Порівняння дробів."
За підручником:
Я запрошую Вас до другого уроку
"Правильні та неправильні дроби. Порівняння дробів"
Мета: сформувати поняття правильний дріб, неправильний дріб; навчити Вас порівнювати дроби з однаковими знаменниками, дроби з однаковими чисельниками, правильні та неправильні дроби.
Результати: Ви маєте формулювати означення правильного та неправильного дробів, правило порівняння звичайних дробів, виконувати завдання, у яких передбачено порівняння дробів з однаковими знаменниками.
Домашнє завдання до теми "Правильні та неправильні дроби. Порівняння дробів."
За підручником:
§4, пункт 26 (стор. 211-218)
№ 727, 729, 731, 733, 737
Домашнє завдання до теми "Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками"
За підручником:
Я запрошую Вас до третього уроку
"Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками"
Мета: навчити Вас додавати і віднімати дроби з однаковими знаменниками
Результати: Ви маєте виконувати завдання, у яких передбачено додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками
Домашнє завдання до теми "Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками"
За підручником:
§4, пункт 27 (стор. 218-223)
№ 747, 749, 753
Домашнє завдання до теми "Дроби і ділення натуральних чисел"
За підручником:
Я запрошую Вас до четвертого уроку
"Дроби і ділення натуральних чисел"
Мета: показати зв'язок між дією ділення і звичайними дробами, сформувати навички записування частки у вигляді дробу та натурального числа у вигляді дробу з довільним наперед указаним знаменником.
Результати: Ви маєте записувати частку у вигляді дробу і натуральне число у вигляді дробу з довільним наперед указаним знаменником.
Домашнє завдання до теми "Дроби і ділення натуральних чисел"
За підручником:
§4, пункт 28 (стор. 223-227)
№ 762, 764, 766, 768
Я запрошую Вас до п'ятого
"Мішані числа
Мета: сформувати поняття мішане число, ціла і дробова частини числа. Навчити учнів перетворювати мішане число в неправильний дріб і неправильний дріб у мішане або натуральне число, додавати і віднімати мішані числа, дробові частини яких мають однакові знаменники.
Результати: Ви повинні виконувати завдання, у яких передбачено перетворення мішаного числа в неправильний дріб і перетворення неправильного дробу в мішане або натуральне число, додавання і віднімання мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники.
Домашнє завдання до теми
"Мішані числа"
"Мішані числа"
За підручником:
§4, пункт 29 (стор. 227-235)
Немає коментарів:
Дописати коментар