Дистанційне навчання 5 клас

Рада вітати Вас у своєму блозі!


Новини за 16.02.2016

Новини 11.02.2016

Учні 5-В та 6-Г класу щороку є активними учасниками
Всеукраїнського етапу міжнародного конкурсу «Кенгуру»
За участь 4 грудня 2015 року ми отримали такі результати, чим дуже пишаємось:
№ з/п
Прізвище, ім'я учня
Клас
Результат
1
Чорноморець Варвара
5-В
Добрий
2
Зайко Артур
6-Г
Добрий
3
Марчук Олександр
6-Г
Добрий
4
Савлук Людмила
6-Г
Добрий
5
Гайова Катерина
5-В
Учасник
6
Левченко Дмитро
5-В
Учасник
7
Олекса Вікторія
5-В
Учасник
8
Романчук Злата
5-В
Учасник
9
Чомко Ганна
5-В
Учасник
10
Бунтов Дмитро
6-Г
Учасник
11
Волошина Дар’я
6-Г
Учасник
12
Волошина Софія
6-Г
Учасник
13
Горобець Нікіта
6-Г
Учасник
14
Ковальчук Іван
6-Г
Учасник
15
Мебуке Софія
6-Г
Учасник
16
Щелочініна Юлія
6-Г
Учасник

Серед переможців можеш бути ти!

Запрошую до участі у Міжнародному етапі математичного конкурсу "Кенгуру". Термін прийому заявок до 12 лютого 2016 року.

http://www.kangaroo.com.ua/



Інформація за 09.02.2016 року:
Успішність учнів
Матеріали уроку за 08.02.2016:
Теоретичний диктант
Практичні завдання


Процес навчання має бути неперервний. На жаль, причини по яким ми відпочиваємо так довго, від нас не залежать.

Я лише щиро сподіваюся, що кожен з Вас здоровий та сповнений енергії.

Є пропозиція трошки попрацювати, щоб зустрітися 8 лютого не з чистого листа.


Протягом січня місяця ми мали розглянути тему "Дробові числа і дії з ними. Враховуючи моє особисте ставлення до доцільності даної теми у даному об'ємі на початку 2семестру, є сподівання на те, що даний матеріал ми опрацюємо дистанційно.

Багато хто з вас уже заглянув у підручник і продивився цей матеріал. Сподіваюсь, більшість пам'ятає, що таке звичайні дроби, які ми вивчали у минулому навчальному році. 
Давайте разом пригадаємо.



Навчатися цього тижня будемо:
План
№ з/п
Тема
1
Уявлення про звичайні дроби
2
Правильні та неправильні дроби. Порівняння дробів
3
Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками
4
Дроби і ділення натуральних чисел
5
Мішані числа

Після того, як ви ознайомилися з матеріалами мультимедійної презентації, прочитали задані сторінки підручника, пропоную Вам виконати наступні завдання та передати мені для перевірки, уточнень та коментарів (можна передати електронною поштою cameliaaa@bigmir.net, через Viber). Якщо такої можливості немає, то виконуємо всі завдання у чистий зошит та приносимо 8 лютого на урок.
Математика тренує розум, якщо вправа Вам не посильна, звертайтеся за коментарем, а потім спробуйте ще раз....
Я запрошую Вас до першого уроку 
"Уявлення про звичайні дроби"
Мета: поглибити та розширити ваші знання про звичайні дроби; сформувати початкові навички розв'язування задач на знаходження дробу від числа і числа за значенням його дробу.
Результати: Ви маєте розпізнавати звичайний дріб, дробове число, читати і записувати звичайні дроби, пояснювати правила знаходження дробу від числа та числа за його дробом, виконувати завдання, у яких передбачено знаходження дробу від числа та числа за його дробом.
Домашнє завдання до теми "Уявлення про звичайні дроби":
За підручником:
§4, пункт 25 (стор.198-209)

№ 681, 684, 690,  695, 697, 706, 708



Я запрошую Вас до другого уроку
"Правильні та неправильні дроби. Порівняння дробів"
Мета: сформувати поняття правильний дріб, неправильний дріб; навчити Вас порівнювати дроби з однаковими знаменниками, дроби з однаковими чисельниками, правильні та неправильні дроби.
Результати: Ви маєте формулювати означення правильного та неправильного дробів, правило порівняння звичайних дробів, виконувати завдання, у яких передбачено порівняння дробів з однаковими знаменниками.



Домашнє завдання до теми "Правильні та неправильні дроби. Порівняння дробів."
За підручником:
§4, пункт 26 (стор. 211-218)


№ 727, 729, 731,  733, 737


Я запрошую Вас до третього уроку
"Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками"
Мета: навчити Вас додавати і віднімати дроби з однаковими знаменниками
Результати: Ви маєте виконувати завдання, у яких передбачено додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками


Домашнє завдання до теми "Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками"
За підручником:
§4, пункт 27 (стор. 218-223)


№ 747, 749, 753


Я запрошую Вас до четвертого уроку
"Дроби і ділення натуральних чисел"
Мета: показати зв'язок між дією ділення і звичайними дробами, сформувати навички записування частки у вигляді дробу та натурального числа у вигляді дробу з довільним наперед указаним знаменником.
Результати: Ви маєте записувати частку у вигляді дробу і натуральне число у вигляді дробу з довільним наперед указаним знаменником.



Домашнє завдання до теми "Дроби і ділення натуральних чисел"
За підручником:
§4, пункт 28 (стор. 223-227)



№ 762, 764, 766, 768




Я запрошую Вас до п'ятого


"Мішані числа


Мета: сформувати поняття мішане число, ціла і дробова частини числа. Навчити учнів перетворювати мішане число в неправильний дріб і неправильний дріб у мішане або натуральне число, додавати і віднімати мішані числа, дробові частини яких мають однакові знаменники.

Результати: Ви повинні виконувати завдання, у яких передбачено перетворення мішаного числа в неправильний дріб і перетворення неправильного дробу в мішане або натуральне число, додавання і віднімання мішаних чисел, дробові частини яких мають однакові знаменники.











Домашнє завдання до теми 
"Мішані числа"

За підручником:

§4, пункт 29 (стор. 227-235)



№ 773, 777, 779, 781, 782, 788


Щасливі та усміхнені, коли Ваш розум наповнений новими знаннями та навичками, перегляньте запитання, на які Ви маєте знати відповідь під кінець вивчення теми "Звичайні дроби".





А коли ми з вами зустрінемось на Вас чекає Сюрприз.
Отож, вперед до знань!








Немає коментарів:

Дописати коментар