Дистанційне навчання 6 клас

Рада вітати Вас у своєму блозі!

10.04.2017 року.
Хочу запропонувати вам спілкуватися через таку мережу, як
LearningApps.org

Ця технологія була створена для підтримки процесу навчання за допомогою невеликих інтерактивних модулів. Ці модулі можуть використовуватись безпосередньо як навчальні ресурси або для самостійної роботи.

Для того, щоб співпрацювати зі мною, Вам необхідно зайти на відповідний сайт та створити свій власний обліковий запис, а потім приєднатися до нашого класу (6-В) за наступним посиланням:
 http://LearningApps.org/join/6n34anpa


31.03.2017. Ми зупинилися на вивченні теми "Рівняння" та "Розв'язування задач за допомогою рівнянь".

До вашої уваги:

1. Рівняння (мультимедійна презентація).

2. Розв'язування задач за допомогою рівнянь (мультимедійна презентація).
Домашнє завдання № 1168, 1169


3. Розв'язування задач за допомогою рівнянь (мультимедійна презентація).
Домашнє завдання № 1171, 1173, 1175, 1177
Бажаю успіхів. Зустрінемось після канікул.



Новини 29 лютого
Матеріали до контрольної роботи з теми "Додавання і віднімання раціональних чисел"

Новини 16 лютого

Новини за 11 лютого







Учні 5-В та 6-Г класу щороку є активними учасниками
Всеукраїнського етапу міжнародного конкурсу «Кенгуру»
За участь 4 грудня 2015 року ми отримали такі результати, чим дуже пишаємось:
№ з/п
Прізвище, ім'я учня
Клас
Результат
1
Чорноморець Варвара
5-В
Добрий
2
Зайко Артур
6-Г
Добрий
3
Марчук Олександр
6-Г
Добрий
4
Савлук Людмила
6-Г
Добрий
5
Гайова Катерина
5-В
Учасник
6
Левченко Дмитро
5-В
Учасник
7
Олекса Вікторія
5-В
Учасник
8
Романчук Злата
5-В
Учасник
9
Чомко Ганна
5-В
Учасник
10
Бунтов Дмитро
6-Г
Учасник
11
Волошина Дар’я
6-Г
Учасник
12
Волошина Софія
6-Г
Учасник
13
Горобець Нікіта
6-Г
Учасник
14
Ковальчук Іван
6-Г
Учасник
15
Мебуке Софія
6-Г
Учасник
16
Щелочініна Юлія
6-Г
Учасник

Серед переможців можеш бути ти!

Запрошую до участі у Міжнародному етапі математичного конкурсу "Кенгуру". Термін прийому заявок до 12 лютого 2016 року.

http://www.kangaroo.com.ua/



Новини за 9 лютого:
Домашнє завдання

Успішність учнів
Теоретичний диктант

Процес навчання має бути неперервний. На жаль, причини по яким ми відпочиваємо так довго, від нас не залежать.

Я лише щиро сподіваюся, що кожен з Вас здоровий та сповнений енергії.

Є пропозиція трошки попрацювати, щоб зустрітися 8 лютого не з чистого листа.


Протягом січня місяця ми мали розглянути тему "Раціональні числа". Вступні компоненти до вивчення цієї теми не є складними для сприйняття учнів, тому пропоную вивчити їх дистанційно.


Протягом цього тижня 
ми будемо працювати за такими темами:
1. Додатні та від'ємні числа. Число 0.
2. Координатна пряма. Раціональні числа.
3. Модуль числа.
4. Порівняння чисел.



Після того, як ви ознайомилися з матеріалами мультимедійної презентації, прочитали задані сторінки підручника, пропоную Вам виконати наступні завдання та передати мені для перевірки, уточнень та коментарів (можна передати електронною поштою cameliaaa@bigmir.net, через Viber). Якщо такої можливості немає, то виконуємо всі завдання у чистий зошит та приносимо 8 лютого на урок.

Математика тренує розум, якщо вправа Вам не посильна, звертайтеся за коментарем, а потім спробуйте ще раз....

Я запрошую Вас до першого уроку 
"Додатні та відємні числа. Число 0."
Мета: сформувати поняття додатних і відємних чисел, числа 0 як такого, що не є ні додатним, ні відємним; сформувати вміння розпізнавати, читати, записувати, наводити приклади додатних  і відємних чисел, розвязувати вправи, що передбачають застосування поняття додатних та відємних чисел; розвивати память, увагу, культуру математичного мовлення й записів; виховувати зацікавленість у пізнанні нового.
Результати: Ви маєте вміти розпізнавати, читати і записувати додатні і відємні числа.

Домашнє завдання до теми "Додатні та відємні числа. Число 0":
За підручником:
§4, пункт 29 (стор. 235-240)

№ 828, 830, 835,  837
Опрацюйте усно № 840-842

Додатково: Координатний промінь (презентація)


Я запрошую Вас до другого уроку 
"Координатна пряма"
Мета: сформувати поняття координатної прямої; сформувати вміння визначати координати точок на координатній прямій, позначати на координатній прямій точки із заданими координатами; розвивати вміння проводити аналогії; виховувати напролешливість, акуратність.
Результати: Ви маєте знати, що таке координатна пряма, вміти  визначати координати точок на координатній прямій та позначати на координатній прямій точки із заданими координатами.

Домашнє завдання до теми "Координатна пряма":
За підручником:
§4, пункт 30 (стор. 241-246)

№ 845, 847, 849,  854, 862



Я запрошую Вас до третього уроку 
"Протилежні числа"
Мета: сформувати поняття протилежних чисел; сформувати вміння розв'язувати задачі, які передбачають використання поняття протилежних чисел; розвивати у вагу, пам'ять; виховувати старанність, наполегливість.
Результати: Ви маєте знати означення протилежних чисел, вміти записувати протилежні числа, наводити приклади протилежних чисел.

Домашнє завдання до теми "Координатна пряма":
За підручником:
§4, пункт 31 (стор. 247-248)

№ 870, 871, 876,  881





Я запрошую Вас до четвертого уроку 
"Цілі числа. Раціональні числа"
(мультимедійна презентація
відеоурок (дивитися до 3 хв. 35 с.))
Мета: сформувати поняття цілих чисел, раціональних чисел; вміння розпізнавати цілі та раціональні числа; розвивати память, увагу; виховувати працьовитість, старанність.
Результати: Ви маєте знати, які числа називають цілими, раціональними; вміти розпізнавати ці числа, наводити приклади.

Домашнє завдання до теми "Цілі числа. Раціональні числа":
За підручником:
§4, пункт 31 (стор. 247-248)


№ 872, 873, 877



Я запрошую Вас до п'ятого уроку 
"Модуль числа"
Мета: сформувати поняття модуля числа; домогтися засвоєння властивостей модуля числа;  сформувати вміння обчислювати значення виразів, що містять модуль числа; розвивати творчі здібності; виховувати активність.
Результати: Ви маєте знати означення модуля та його властивості, вміти знаходити модуль числа.


Домашнє завдання до теми "Модуль числа":
За підручником:
§4, пункт 32 (стор. 255-257)



№ 891, 892, 898, 899, 902




Я запрошую Вас до шостого уроку 
"Порівняння раціональних чисел"
Мета: домогтися засвоєння правил порівняння раціональних чисел; сформувати вміння порівнювати раціональні числа; розвивати логічне мислення, вміння проводити аналогії; виховувати принциповість, упевненість у власних силах..
Результати: Ви повинні вміти порівнювати числа.


Домашнє завдання до теми "Порівняння раціональних чисел":
За підручником:
§4, пункт 33 (стор. 260-261)

№ 917, 919, 923


Сподіваюся на те, що у Вас виникло мінімум труднощів у вивченні тем.
Я впевнена, що нам з Вами буде про що поговорити у понеділок...
Буду рада зустрічі!



Немає коментарів:

Дописати коментар